Routewijzigingen Scholtenpad SP 1

2. Alle trajecten
  3. Tips & ervaringen11
  4. Meldingen & wijzigingen
Pagina/Regel/Kaart Richting Melding Tekst wijzigen in/nieuwe situatie Categorie Datum
21 | - | 2 wandelrichting: Zuidroute. op blz 21 "Zuidroute: 't Haken- Markt Winterswijk" laat het boekje de wandelaar, komend uit richting Kotten, linksaf gaan op de kruising bij 't Haken, de wandelaar komend uit de richting Bredevoort rechtsaf. Dit moet andersom zijn. Tracering 19 jan 2014
21 | 8 van 1e aline en 9 van 2e aline | 20 route richting: Markt Winterswijk - 't Haken (tijdelijke?)omleiding wegens omgevallen bomen en slechte staat bruggetje. De omleiding is (ook) gemarkeerd. Route richting: 't Haken - Markt Winterswijk (Tijdelijke?) omleiding wegens omgevallen bomen en slechte staat bruggetje. De omleiding is gemarkeerd. deze gemarkeerde omleiding gaat over de oude rechte klinkerweg, (de Guldenweg en een klein stukje Harkelsweg) Tracering 19 jan 2014
21 | 3 van 2e alinea | 2 route richting: Zuidroute : in "Bekkendelle" wordt markering niet toegestaan/verwijderd. Volg de tekst in het boekje door "Bekkendelle"( begint bij regel 3) (er is geen markering in dit bosgebied) Tracering 23 jan 2014
23 | 01 | 03 Onduidelijkheid in bestaande tekst. Deze moet zijn: Vanuit uit de richting van Kotten (kaart 17) gaat u voor boerderij 't Haken op kruising rechtsaf, zandweg met fietspad. Rechtdoor gaat u naar Bredevoort. Komt u uit de richting van Bredevoort (kaart 3) dan gaat u op de kruising linksaf. Rechtdoor gaat u naar Kotten. 19 apr 2019
45 | - | 12 op kaartje 12. Kijkpunt 1 is de wijnboerderij Hesselink en daar is ook koffie en thee!! Op het erf van een wijnboer staat sinds een jaar een "uutblaoshuusken". Het ligt iets van de route af, maar is wel met een verwijsbord aangegeven. Tracering 19 jan 2014
67 | 7 en 8 van 2e alin. | 21 terug Oostroute: Steengroeve - Winterswijk regel 7 en 8: "linksaf, Bataafseweg. Aan de rand van de wijk rechtsaf, het graspad aan de linkerkant langs een sloot. Bij een bruggetje rechtdooor,een bospaadje. Het pad gaat over in een halfverharde weg." Oostroute: Steengroeve - Winterswijk regel 7 en 8: "linksaf, Bataafseweg. Aan de rand van de wijk rechtsaf, het graspad aan de rechterkant van een sloot volgen, het graspad loopt na enige tijd naar rechts over een grasveldje en komt uit op een verharde weg. Direct linksaf over een halfverhard pad, bruggetje over en rechtsaf bospaadje volgen. Tracering 19 jan 2014
67 | 6 | 21 Oostroute: Winterswijk-Steengroeve regel 6: "bospad.Bij een bruggetje rechtdoor,graspad langs de sloot volgen. Op de asfaltweg linksaf" Oostroute: Winterswijk - Steengroeve regel 6: "bospad.Bij een bruggetje linksaf en pad naar rechts volgen. Na 100 meter bij verharde weg rechtsaf, grasveldje over en links aanhouden, graspad langs de sloot volgen. Tracering 19 jan 2014